keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Uno Aarteen "Huone" :)

Heips!!

Jäätävällä rytinällä menty hetki, koska minä palasin töihin ja kaikki vapaa-aika kuluu ihanan Unon ja Nalan seurasta nauttien ja sisustustauluja tehden :)

Putous Kissiä lainatakseni: "Mä oon niin TÖÖT!!!" Pakko se on myöntää että kun kotona hengaillessani ihmettelin et miksi Jonttu on aina niin väsynyt kun tulee kotiin, eikä harvemmin innostunut näistä mun -"nyt siivotaan koko kämppä, -lähdetään kaupungille ihan vaan kiertelee tai - mä haluun et rakennetaan nyt toi vessa valmiiks", niin nyt ymmärrän täysin!!! Lupaan, että jatkossa saat töiden jälkeen istua ihan hiljaa ja rauhassa.... ainakin vartin ;)

Mutta nyt siis minä käyn töissä ja Joonas saa nauttia Unon mainiosta seurasta kunnes mun työurakka helpottuu ja joulu on ohitse :)

Ylläri muuten että kun Uno normisti mun kanssa herää 6-7 aikaan niin Jontun seura on niin väsyttävää, että nukkuu helposti puoli yhdeksään...samoin kävi kun meidän iskä hoisi...misäköhän on vika?? :)

Mutta nyt tähän tärkeään juttuun, eli VIHDOINKIN kaikkien puheiden, suunnitteluiden ja ahdistusten jälkeen Uno aurinkoisella on oma huone <3




Se on todella pieni huone mutta niin on sen asukkikin vielä, joten kaikki tarpellinen mahtui hyvin <3
Huone me sisustetaan tummansinisellä ja aika yksinkertaisesti...muutama valokuva vielä ja taulut seinälle ja se on valmis :)


Jontun äiti oli tehnyt aivan tajuttoman suloiset petivaattet <3 Ihana pehmeät ja ohuet...ja tietysti tummansi-valkoraitaiset :)


Ostin eilen myös prismasta vähän tunelmaa Unon huoneeseen, koska niin hienoa ja uskomatonta kuin se onkin että Joonas sai asennettua tonne huoneeseen hienot valot NIIN ne on niin kirkkaat että ei voida niitä paljon päällä pitää :)


Nyt on meidän pikku- Unolla hienon hieno huone, kiitos Iskä ja Joonas <3

Meiltä muualta poistuu keltainen ja tilalle tullee KIRKKAAN PUNAINEN!!!! ;) Lisäilen kuvia kunhan saan Joulukodin valmiiksi <3

-Moi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti