keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Bloggausta pihakeinussa ♥

Oih! Täällä minä istun omenapuun alla ja blokkailen tabletilla, elämää sanon minä!!! ;)



Pojat kävi töiden jälkeen hakemassa vaatehuoneen ja vauvan huoneen ovet!! Näyttää niin hyvältä, kontrastit kunniaan :)






Oon koittanut haalia itselleni mahdollisimman paljon hommaa tulevaksi  viikonlopuksi koska kevyesti ketuttaa tuo tuleva joka kesän kohokohta eli RUISROCK!!!! Yhdestä pienestä syystä en siihen tänävuonna osallistu, joten tiedossa aika maalausrikas vkl!! :)

Tarkoitus olis saada muutettua yläkertaan vievät portaat valkoiseksi, joten haastetta riittää...=) Mä en ole pikkutarkka missään asiassa ja kaikki mun maalaukset on vähän "sinnepäin" joten tähän urakkaan olen pyytänyt avukseni ystäväni Miljan ♥ Näin Miljan uskomattoman suorituksen muuttaa yksi puunvärinen vitriini valkoiseksi ja uskokaa se oli niin tarkasti maalattu että nää rappuset on ihan peace of cake :)

Tässä siis seuraava haaste numero 101!! =)



Vanhat asukkaat oli selkeesti yrittäneet jotakin maalaamisen tapaista koska portaille ei näissä kuvissa ole vielä tehty mitään, vaan tälläiset ne olivat kun tänne muutettiin !!!

Toinen proggis mihin suuntaan energiani on sisustustekstit :) Yläkerrassa on muutama valkoinen palkki, jotka huutavat pintaansa tekstiä!! Olen ihan muutosta asti etsinyt meitä kuvaavia ja meitä koskettavia tekstejä, tuloksetta... en vaan enää lämpeä näihin kaupoista löytyviin "vakio" teksteihin, vaan haluan jotain erilaista, ja siitä se idea sitten lähti ;)

Koska tämä toinen teksti tulee sänkyä vastapäätä olevaan pystypalkkiin, haluan että se on joku hempeä ♥

Niinpä aion teettää ( tehdä itse jos aika riittää ) tekstit laulun sanoista :) Ja viimeksi Turusta kotiinpäin tullessa Spotify soitti toinen toistaan parempia ja VANHEMPIA kappaleita, kuten:

Elvis: I can't help falling in love ja Love me tender
Beatles: Yestyrday
Whitney Houston: I will allways love you
Natasha Bedingfield: Soulmate
Bon Jovi ym.. lista vois jatkua loputtomiin, mutta arvatkaas mihin minä päädyin..vähän itseänikin naurattaa...:)

Bryan Adamsin, Heaveniin !!!

" Oh - thinkin' about all our younger years
There was only you and me
We were young and wild and free

Now nothin' can take you away from me
We've been down that road before
But that's over now
You keep me comin' back for more

And baby, you're all that I want
When you're lyin' here in my arms
I'm findin' it hard to believe
We're in heaven

And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven "




Tämä on siis yli siirappinen ja pursuaa LÖÖVII mutta silti mun ehdoton numero YKKÖNEN!! Oon sanonut joskus, että haluan tanssia tän mun häätanssina, mutta sen voi unohtaa jos kirjotetaan tää seinään :) Vielä en tiedä minkä kohdan tosta valitsen, mutta ei ole mahdoton ajatus että koko pätkä päätyy koristamaan yläkertaa :)

Babyn huoneeseen oon myös suunnitellut jotain tekstiä ja aina tykännyt elokuvasta Leijonakuningas, joten saattaa sinnekin seinään ilmestyä elokuvan lempikappaleeni sanat:

" Can you feel the love tonight
It is where we are
It's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far
And can you feel the love tonight
How it's laid to rest
It's enough to make kings and vagabonds
Believe the very best "


Tosin jos se muumi tapetti sinne tulee, taitaa tuo tekstimäärä olla vähän liikaa :)

Äiti sieltä myös soitteli että miksen täyttänyt allasta kokonaan, joten laitan nyt Äiti sua varten kuvan jossa allas on täynnä :) Voin kertoa kuinka siistiä oli työpäivän jälkeen pulahtaa uimaan Kummipojan kanssa ♥



Niin ja hei!! Hankittiin jo aikoja sitten se lasiseinä tonne kylpyhuoneeseen mutta sen asennus jäi täysin... Nyt on seinä paikallaan ja allaskaappi suojattu vedeltä :)


Kiitokset myös huippu sähkäri Espille!! Nyt meillä on yläkerrassa valot!! =)



Kaikille Huippu ROKKIA (tänävuonna luvattu aurinkoa joka päivälle)!!!♥♥♥♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti