perjantai 8. maaliskuuta 2013

Lattianpalasia postilaatikossa :)

Ihanaa naistenpäivää kaikille Ihanaisille <3!!

Tänään posti toi mulle kauan odototetut lattianäytteet ja nyt se vihdoin alkaa:  SUUNNITTELU!! :) Tällä kertaa oon kamppaillut ton lattian värin kanssa ihan hirveesti, koska uskon haluavani valkoisen laminaatin!! Oon kypsynyt ihan täysin tohon tummaan lattiaan koska musta tuntuu että siinä näkyy kaikki....niin kyllä varmaan siinä valkoisessakin, mut ääripäästä ääripäähän ;)

Onko kellään kokemuksia valkoisesta laminaatista??Miten niissä näkyy noi saumat ja eihän ne vaan muuta väriä??  Ja Onko liikaa jos seinät on melkein valkoiset ja sit myös lattia ja huonekalut?? Tietysti sinne tulee seinille mun tyyliin myös rajuja kontrasteja mut silleen päällisinpuolin aika valkoinen koti suunnitteilla <3

Tänään myös suunnitelmissa suunnata Kodin Terran remppaviikoille tekee löytöjä...tarvikkeet tarvitaan varsinkin yläkerran suihku ja wc tiloihin kun kerran siellä oli NIIN huikeita tarjouksia ;)

Tässä kuvia meidän lattiavaihtoehdoista, noissa kuvissa on nyt ihan jäätäva valaistus kun meillä ei enää himasta oikeen lamppuja löydy ja kuvat otin puhelimella....





 Tämä oli pitkään mun suosikki, mutta se on ehkä liian valkoinen. Löysin tämän Starkin valikoimista ja löytyy tilaustuotteena nimellä Pearl White, KL 32 eli juuri se mitä etsitäänkin. Hinta: 23€/m2



Parador Basic 400, Patina White, 1-sauva, matta, KL 32. Hinta n. 13€/m2
Ei mun juttu, liian "punainen" :)



Voittaja on löytynyt!!
Parador Click'in, KL 32, Arctic Pine, 1-sauva, hinta noin 15-20€/m2
Kaunis väri ja ihanat puun syyt näkyvissä :)




Esprit Tammi Crystal White, 1- sauva, harjattu rakenne, KL 32, hinta n. 15-20€/m2
Muuten aivan loistava, mutta et tykkää tosta elävästä pinnasta, ja kun tarkasti katsoo niin liian harmaa mun makuun!!




Meille on vielä postin kautta tulossa Laura Ashleyn laminaatti, joka ei ole valkoinen... en kuitenkaan vielä täysin varma tästä valkoisesta lattiasta ni täytyy nyt vaikka joonaksen mieliksi katsella muitakin ;)


Nyt Shoppaamaan!!!




2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Näiden kuvien perusteella mäki päätyisin siihen sun suosikkiin. Myös tuo viimeisen kuvan lattia näyttää hyvältä.
    Mä ainakin haluaisin valkoisen lattian, jos olis sellanen tilanne, et saisin päättää. Kaikist eniten haluisin maalatun valkoisen lautalattian, sellasen vanhan.

    VastaaPoista