perjantai 31. toukokuuta 2013

Se tapahtui, VIHDOINKIN!!! :)

Fiilikset aivan katossa!! :) Näin ei tosin ollut vielä viime vkl... palataanpa siihen...:)

Kaikki alkoi tästä remontin kestosta ja siitä kuinka mun pää ei vaan yksinkertaisesti enää kestänyt tuolla kauhukammiossa suihkuttelua ja tätä remonttipölyn määrää :( Sunnuntaina keskusteltiin asiasta (mun mielestä se oli keskustelua :) ja epäilin että Jonttuun on iskenyt se sama "mä hoidan, mä hoidan"- kausi, kun silloin tuolla Käppärätiellä jossa asuttiin 3 vuotta ilman vessaa...:/ Näin ei kuulemma ollut, mutta kun "-sitä ei voi tehdä ennen ku se tehdään...jne" oli vastaus!!!

No maanantaina sitten päätin että nyt tähän on tultva muutos ja tossa pihalla sanoin Jontulle että jos tulevana perjantaina (TÄNÄÄN 30.5.13) on yläkerran suihku täysin valmis ja ennen tämän illan valmistujaisjuhlia pääsen sitä käyttämään, saa hän vapauden juhlia tätä saavutusta viikon (eli pää täyteen ja kaikki remontit hetkeksi unoholaan)!!!!

Epäilin tätä kuitenkin koska tuoltahan puuttui katto,sähköt, ovi,karmit ja ilmastointi...

No näin se nyt on että tossa kohta mä kapuan korkkaamaan meidän yläkerran vastavalmistuneen SUIHKUN!!!! :)

Nauratti kun näin Joonaksen päivityksen tänään:

"Viimeksi kun aloin vessa remonttiin kesti pari kolme vuotta saada se kuntoon.. Ja nyt ei mennyt kuin pari kuukautta!  Ja jopa ovi on jo paikallaan :D:D"

Ihana mies <3

Tiedän että otan tästä paljon huumaa mutta veikkaan että kovin moni mun ystävistä ei olis tätä näin kauan kestänyt...omanlaista ERÄJORMAILUA!!! :)

Tättärää tättärää!!!

Ovi!! Viime kodissa meni helposti se kolmevuotta ilman, mutta nyt se on täällä jo ihan muutaman kk jälkeen :)







Peili on myös yksi asia mikä tästä asunnosta on puuttunut, joten jos mussa on ollut jotain outoa muutama kuukausi niin toivottavasti peilin puute selittää asian :)




Myös tähän viikkoon mahtui yläkerran katon viimeistely eli enää ohjelmassa lattiat ja tapetointi ja näistä vastuu aika pitkälti mulla :)

Tästä yläkerrasta tulee niin avara ja valoisa että <3




Mutta nyt siis suihkuun ja siitä sitten Juhlimaan ihanaa Vilmaa Yyteriin saunan ja paljuilun merkeissä <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti